Post by marpjulimipe on Feb 20, 2022 12:27:54 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Jurassic World™: The Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Jurassic World™: The Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code generator allemaal ▞▞▞
▞▞▞ Jurassic World™: The Game 2022 version ▞▞▞
Jurassic World™: The Game APK voor Android
Geweldig spel, maar hoe komt het dat wanneer ik het spel wil spelen, ik altijd een 600 mb download moet downloaden en dan crasht het en moet ik opnieuw beginnen.
Cool spel
Na laatste update problemen met scherm rotatie, voordien nooit geen prob mee gehad
Jurassic World™: The Game Simulator snte
Het is een app om geld te grijpen, ontworpen om je portemonnee leeg te maken. De gameplay is extreem repetitief en de PvP-modus is een leugen; je vecht altijd tegen AI. Het probleem is de in-game economie en hoeveel echt geld je zou moeten betalen voor wezens die volkomen nutteloos blijken te zijn. De prijzen die worden gevraagd voor kaartpakketten met dinosaurussen en middelen zijn mentaal. Bovendien, als je een probleem hebt, geeft Ludia-ondersteuning helemaal niets om klanttevredenheid. Laat dit spel je tijd niet verspillen.
Vandaag heb ik vele malen geprobeerd om het spel in te voeren, maar het blijft zeggen dat er geen internetverbinding is, zelfs als ik mijn wifi gebruik..Ik heb ook vaak geprobeerd mijn telefoon opnieuw op te starten en het blijft hetzelfde.. waarom blijft dit gebeuren
jurassic world vehicles
ik heb vip gekocht en ik kan niet meer op dit spel spelen ik krijg zwart en dan woord ik eruit gezeten
Alles Duurt een beetje lang en is best wel prijzig. Af en toe meer gratis verrassingen zal niet verkeerd zijn. Voor de rest het beste dino-spel dat er is. Mijn COMPLIMENTEN
Er wordt rossen geüpdate. Dat vind ik niet fijn
Help deze game werkt niet voor altijd, alsjeblieft iemand help deze game te pleiten, blijf dat groene stokje zeggen
Het kan zijn dat ik mijn voortgang ben kwijtgeraakt en ik kan het om de een of andere reden niet terugkrijgen en ik kan niet eens inloggen met Facebook
Jurassic World™: The Game Simulasi iiz
Hou van het spel . Haat hoeveel DNA er nodig is om wezens te levelen. Als je munten kunt produceren en je kunt voedsel produceren, waarom zou je dan geen laboratorium toevoegen waar je DNA kunt produceren?
meer opdrachten zou super zijn!
Leuk spel
deze game is zo leuk alleen ik kan hem bijna geen eens opstarten mijn hele telefoon crasht
Ik hou van dit spel en het is geweldig Ik zou het 15 sterren geven als ik kon Ik hou van dino's maar het 4 omdat het spel me er constant uit schopt en ik denk niet dat het mijn tablet is omdat ik 2 tablets heb die hetzelfde doen
Leuk spel, maar als het spel soms crasht terwijl ik gewoon goede wifi heb en als dat gebeurt en ik in een gevecht zit, moeten alle dino's een half uur slapen
Ik kan niet meer inloggen via mijn facebook account
Tijdens het spelen van een online game over een tijdje zal de server verliezen vanwege de reden dat je de game verliest. op die manier is er geen operatie dan zal het spel verlies zijn. was kan veel games verliezen, dit is de ik zal 1 ster geven. Doe niet mee aan het spel online spel neem deel aan een andere gebruiker in het spel
Alles is geweldig, ik speelde dit vroeger, maar ik speel terug vanaf het begin en om de een of andere reden stopt het spel willekeurig, maar ik kan nog steeds spelen, alleen maar zeggen fix kan niet wachten op de volgende film
Ik vind het een hele leuke app maar de jammere is bij mij dat de app soms zomaar afsluit als ik een battle begin. En dan moet ik weer wachten op ik weer kan battlen met die figuren. Maar voor de rest is het een leuke app met veel leuke evenementen waar je dinosaurussen kan krijgen van hele speciale decoratie's bijvoorbeeld de poorten van jurassic park. Echt een top app!👍🏻
Het is een goed spel, maar het duurt een eeuwigheid om te laden en de tijd te hebben die het niet wil!!!!!!!!! Het spel laadt niet
Werd verleid door te denken dat dit een geweldig spel was. Zelfs aangemeld voor de vip voor een maandelijkse betaling. Sindsdien had het spel niets anders gedaan dan crashen. Het lijkt erop dat het elke keer dat ik het spel probeer te openen, inhoud moet downloaden, zelfs als ik er net uit ben getrapt. Verspil uw geld niet door u aan te melden voor de extra's. Verpestte het spel voor mij.
Ik ben dol op het spel, maar ik heb constant problemen met het niet kunnen verbinden met de server. Op dit moment is het 2 dagen geleden dat ik heb kunnen spelen. De daadwerkelijke gameplay is echter geweldig! Veel missies en opties, een brede selectie dinosaurussen en over het algemeen is het erg plezierig.
LEGO Jurassic World | Video Games - Warner Bros
Is wel leuk, wel bijna hetzelfde als jp builder als je het mij vraagt maar verder zijn de graphics verbeterd verbeterd. Waard om te spelen dus.
Bubble Shooter Casual zgt
Zelfs met alle bugs en anomalieën is mijn 4,5-jarige er dol op. Omdat hij zijn vader en volwassene is, denk ik dat er meer compensatie zou moeten zijn voor de gebreken na al het geld dat ik aan het spel voor mijn kleine dierbare heb uitgegeven. Kom op jongens... Stap op. Je kunt het !
Plezier
OK
Niet meer leuk
Goeie game als je van dino's houdt
Het is een geweldige game die het waard is en ik kijk veel video's, maar het enige dat nodig is, is om de gevechten voor nieuwe spelers lager te maken. Ik heb 50 dollar betaald in een paar wedstrijden en nu kan ik niets doen.
Zelfs na de update en opnieuw installeren, word ik nog steeds geschopt, en ik weet dat het niet mijn apparaat is, ik heb het zelfs op een Chromebook geprobeerd, hetzelfde, ik stap in en ik krijg misschien een minuut gameplay en het bestaat uit, het sloot zelfs het toernooi af.
Jurassic World™: The Game ব্যাজ cnul
Ze deden het erg goed in het spel, maar mijn enige klacht is dat er veel bugs en crashes zijn.
Hallo, dit spel is de beste, maar het crasht de hele tijd en het blijft ook laden en dan zegt het sorry kan niet worden geladen, dus kun je het repareren of contact met mij opnemen
Ik ben echt dol op dit spel, maar het enige probleem dat ik ermee heb, is dat ik voor ongeveer de laatste 10 levels een nieuwe uitbreiding krijg met mijn niveau hoger, maar dan kan ik het niet gebruiken! Het is buitengewoon frustrerend, want nu moet ik mijn geld blijven gebruiken om mijn park uit te breiden
Ik ben 7 jaar oud en heb net mijn eerste hybride gemaakt, maar ik ben Dino kwijt dat ik hybride heb gemaakt met plz zorg ervoor dat je Dino houdt zodat je een hybride maakt, anders is het spel echt goed en ik wil dat je het goed blijft het werk
Stel beide Vrij spelen-personages in als John Hammond (of een variant van hem). 1500. 10.31% (104.9). Iets heeft het overleefd.